Pozrite si ZDARMA môj webinár

Ako získavať 10-tky klientov
zo sociálnych sietí bez otravovania ľudí

(a zarobiť si ako nikdy predtým)?

02H73083Máte otázku ohľadom získavania klientov z webu, zo sociálnych sieti alebo z klasického predaja?

Potrebujete poradiť v novodobých obchodníckych technikách, alebo sa chcete spýtať na otázku ohľadom telefonovania klientom, zvládania námietok alebo vedenia obchodného rozhovoru?

Ak áno, mám pre vás skvelú správu!

Práve v tejto rubrike sa ma môžete spýtať na čokoľvek ohľadom predajných zručností online aj offline.

Stačí mi napísať vašu otázku z oblasti telefonovania klientom, vedenia obchodného stretnutia, získavania klientov z webu alebo z Facebooku, či iných sociálnych sietí, ktoré využívate vo svojom biznise.

Zo všetkých otázok vyberiem tie najzaujímavejšie a odpoviem na ne formou videa, aby odpoveď pomohla vám, a aj ostatným ľuďom, ktorí sledujú tento blog a možno majú podobný problém ako vy.

Stačí vyplniť dotazník nižšie. Skôr než tak urobíte, pozrite si, ako vyplniť dotazník, aby ste si zvýšili šancu, že odpoviem práve na vašu otázku.
 

Ako vyplniť dotazník:

 

3 kroky, aby ste si zvýšili šancu, že odpoviem práve na vašu otázku:

V tejto rubrike chcem odpoveďami pomôcť čo najväčšiemu počtu ľudí, preto budem vyberať len otázky, ktoré trápia mnohých.

Ak chcete odpoveď na tú svoju, odporúčam vám držať sa nasledujúcich 3 krokov:

 

1. Píšte konkrétne otázky

Ak máte otázku ohľadom telefonovania a napíšete mi "Mám nízku úspešnosť dohodnutia stretnutia. Čo mám robiť?", tak na takúto otázku žiaľ neviem odpovedať.

Buďte konkrétny, napíšte mi v akej oblasti pôsobíte, aká je úspešnosť vašich telefonátov, čo konkrétne vám pri telefonovaní robí problém a pod.

Rovnako konkrétny buďte aj pri otázke ohľadom webu alebo Facebooku. Čím konkrétnejšie, tým lepšie. Avšak pozor, aj bod 2 je veľmi dôležitý.

 

2. Buďte vecný a stručný

Aj keď má byť vaša otázka konkrétna, prosím, nepíšte mi k nej celé litánie. Buďte vecný a stručný, omáčky vynechajte.

 

3. Píšte otázky ohľadom predajných techník, telefonovania, webu a Facebooku

Vo výbere budem uprednostňovať otázky, ktoré sa budú týkať najmä predajných techník, telefonovania, získavania klientov z webu či z Facebooku.

 

Pripravený? Môžete sa pustiť do vyplnenia formulára: