Pozrite si ZDARMA môj webinár
Ako získavať 10-tky klientov
zo sociálnych sietí bez otravovania ľudí
(a zarobiť si ako nikdy predtým)?
Na seminári, pri obede, mi jeden z účastníkov povedal: „Pán Mažár, Facebook to je taký emočný striptíz. Ľudia si pomaly lezú už aj do postele…“
Veľmi často sa stretávam s podobným názorom. Niektorí ľudia zatracujú Facebook. Vnímajú ho ako zbytočný požierač času, prípadne zdroj naštrbených medziľudských vzťahov.
Veď kto normálny môže zameniť skutočný svet za ten virtuálny?
Facebook je nástroj. To, ako ho využijete, je len a len na vás. S nožom si tiež môžete rozkrojiť chlieb alebo niekoho zraniť. Je preto nôž zlý? 😉
Vraví sa, že šikovný obchodník je tam, kde sú jeho klienti. A na Facebooku je ich neúrekom, stačí si len vybrať.
Pozrite si 5 najčítanejších článkov o Facebooku. Možno zmeníte naň názor. Z požierača času sa pokojne môže stať nástroj, vďaka ktorému získate nových platiacich klientov. 🙂
Ešte stále váhate, či Facebook využijete pre svoje podnikanie? Tu je 11 dôvodov, ktoré potvrdia kvality Facebooku ako skvelého nástroja na budovanie vášho biznisu.
V minulosti som nepatril k zástancom Facebooku. Postupom času som však objavil jeho skvelé možnosti, ktoré som sa rozhodol využiť. Určite ani vás nenechajú chladnými.
Článok nájdete TU.
Facebooku, ako skvelému nástroju na budovanie vzťahov so súčasnými klientmi a získavanie nových, som úplne podľahol. A nie som jediný.
Viacerí úspešní podnikatelia vyvrátili mýtus, že Facebook je len žrútom drahocenného času. Ak viete ako, je to úžasný parťák do biznisu.
Pozrite si záznam z webinára, v ktorom sa úžasní obchodníci podelia so svojimi skúsenosťami ako maximálne využiť Facebook. Záznam nájdete TU.
Like box je bežnou súčasťou webových stránok. Pomocou neho majitelia webu odkazujú ľudí na ich Facebookovú stránku.
Je škoda nevyužiť tento proces aj opačne. Facebook pomocou Facebook tabs vám umožní prepojiť vašu fanpage s webovou stránkou. Takto jednoducho môžete Facebookových priateľov posielať na web, na ktorom hovoríte o výhodách vášho produktu, či služby. K platiacemu klientovi máte už len krôčik.
Pozrite si podrobný návod. 5 minútové video nájdete TU.
Napriek tomu, že Facebook je súčasťou virtuálneho sveta, má svoje „mŕtve duše“.
Tie vám môžu narobiť riadnu šarapatu. Najmä, ak máte svoju Facebookovú stránku, ktorej cieľom je získať nových potenciálnych klientov.
Vyvarujte sa zásadnej chybe, ktorú robia vlastníci fanpage na Facebooku, a tak prichádzajú o množstvo klientov.
Ako som to s tými „mŕtvymi dušami“ myslel sa dočítate TU.
Určite sa vám stalo, že ste na nejaký príspevok na Facebooku nereagovali. Reakcia „Páči sa mi“ sa vám tam proste nehodila.
Facebook rozšíril možnosti výberu. Okrem reakcie „Páči sa mi“, môžete pridať aj inú reakciu ako: „Super“, „Haha“, „Žasnem“, „Je mi to ľúto“ alebo „Štve ma to“.
Niektorí z vás si pomyslia: „Je tam toho. Žiadna veda, iba kozmetická úprava. Namiesto palca nahor sa na Facebooku objaví viacej srdiečok, či smajlíkov s rôznym výrazom tváre.“
Ak Facebook vnímate ako marketingový nástroj, táto „kozmetická úprava“ vám môže pomôcť. V čom? To vám prezradím práve v tomto článku. 🙂
Verím, že sa teraz na Facebook pozeráte úplne inými očami.
Konkrétny návod, ako sa dostať do povedomia ľudí na Facebooku, ako zvýšiť vašu dôveryhodnosť v očiach vašich priateľov a urobiť z nich vašich zákazníkov, vám rád zdarma ukážem v kurze FB NARUBY.