Pozrite si ZDARMA môj webinár
Ako získavať 10-tky klientov
zo sociálnych sietí bez otravovania ľudí
(a zarobiť si ako nikdy predtým)?
Obdobie na prelome rokov, kedy jeden rok končí a druhý začína, mám veľmi rád. Človek môže rekapitulovať, čo spravil, čo sa mu podarilo a zároveň s očakávaniami vstupuje do nového roka.
Nie všetko, čo si človek v starom roku naplánoval aj stihol, ale v nasledujúcom roku to môže dohnať. Viem, že mnohí radi čítate články na stránke expertnapredaj.sk, ale nie vždy máte čas ich všetky čítať.
Preto som pre vás pripravil zoznam 7 najlepších a najčítanejších článkov roku 2014.
Ak ste ich počas roka niektorí prehliadli, tak tu je možnosť si ich prečítať bez toho, aby ste museli tráviť hodiny ich vyhľadávaním na webe.
Máte istotu, že to najlepšie vám neujde.
Najčítanejším článkom na celom webe sa stal článok o tom, ako získavať odporúčania inak, ako ste na to zvyknutý. V článku sú uvedené aj konkrétne príklady ľudí, ktorí týmito spôsobmi získavajú odporúčania. Inšpirujte sa, ako aj vy môžete získavať odporúčania inak.
Veľa obchodníkov už pochopilo, že využitím internetu (napr. emailu, facebooku, webu) dokážu jednoduchšie predávať. Tí, čo využívajú email na to, aby viac predali, si často kladú otázku: “Ako napísať predajný email?” V nasledujúcom príspevku rozpisujem ako na to.
Predávať sa dá aj iným spôsobom, než len obvolávaním klientov, vyvolávaním potrieb a presviedčaním. Existujú spôsoby, ako docieliť, aby vám klienti sami volali. Aby to fungovalo, tak sú potrebné 3 veci. Hovorím o nich v nasledujúcom príspevku.
Zarábať viac je niekedy jednoduchšie, než si myslíte. V nasledujúcom článku sa dozviete jednoduchú techniku, pomocou ktorej môžete zo dňa na deň zvýšiť svoje predaje.
Ľudia, ktorí si tento článok prečítali a techniku začali používať, dnes predávajú viac. Prečítajte si článok a začnite aj vy predávať viac.
Úspech v podnikaní nie je o šťastí. Je to o tom, že robíte správne veci. Je asi tisíc vecí, ktoré by ste mali robiť, aby ste dosiahli úspech v podnikaní. Niektoré z nich majú väčší vplyv, iné menší vplyv. Ktorá z týchto vecí má však najväčší vplyv na úspech v podnikaní, sa dozviete v článku.
Asi každý, kto predáva, už dostal námietku od klienta. Klienti tým, že vám kladú námietky, vám chcú niečo povedať. Viete prečítať, čo vám chcú klienti povedať, keď vám kladú námietky? Ak nie, prečítajte si nasledujúci článok
Ak ešte nevyužívate Facebook alebo web na to, aby vám klienti sami volali, tak pravdepodobne musíte telefonovať klientom. Ak telefonovanie nie je to, čo vám prináša pôžitok, tak si prečítajte nasledujúci článok.
Dozviete sa v ňom techniku, ktorú som používal, aby som sa “zmanipuloval” a prinútil telefonovať.
Ak si myslíte, že článok by mohol pomôcť aj vašim priateľom, tak ho s nimi zdieľajte prostredníctvom sociálnych sieti. Použite k tomu tlačítka, ktoré sa nachádzajú nižšie.
ahoj Martin,
vždy sa teším na poštu, ktorá sa objaví u mňa (osobne sme sa stretli v ASP). Radujem sa z každého Tvojho úspechu. Úsmev, ktorý je stále rovnaký mi zlepší vždy náladu.
Želám Ti do nového roku pevné zdravie a splnenie aj toho najtajnejšieho sna.
Lackovičová
Ďakujem Milka, spomínam si na teba 🙂 – Oblastné riaditeľstvo v Prievidzi. Ja zas do nového roku ti prejem, nech sa Ti splní všetko po čom túžiš 🙂
Ahoj Martin,
planujem podobny clanok uverejnit aj na mojom blogu. Dakujem ti za inspiraciu.
Dusan.
Super Dušan,
je to dobré spraviť, lebo väčšinou nie všetci si prečítajú všetky tvoje články. Bola by škoda, keby tie najlepšie si ľudia neprečítali. Držím palce ďalej v blogovaní 🙂 Robíš to veľmi dobre.