Pozrite si ZDARMA môj webinár
Ako získavať 10-tky klientov
zo sociálnych sietí bez otravovania ľudí
(a zarobiť si ako nikdy predtým)?
Pred dvoma rokmi sa Evka rozhodla, že začne využívať sociálne siete na biznis. Ako väčšina úspešných ľudí nešla cestou pokus omyl, ale našla niekoho, kto sa v sociálnych sieťach vyznal viac ako ona a učila sa od neho.
Výsledky nenechali na seba dlho čakať. Po prvom mesiaci hlásila, že jej to funguje. To ju nakoplo, aby sa do toho pustila na plné pecky. Dnes sa jej z Facebooku ozývajú 3 – 5 potenciálni klienti denne.
To je služné, však? 🙂
Preto som sa ju rozhodol vyspovedať, ako to robí, čomu za to vďačí a na čo si dať pozor.
Verím, že rozhovor bude pre vás prínosom a inšpiruje vás, aby ste sa aj vy vydali na cestu získavania klientov cez Facebook.
Volám sa Evka Miklúšková pomáham a učím ženy, ako schudnúť navždy, natrvalo bez jojo efektu, týrania a hladovania, aby sa už nikdy nemuseli trápiť s kilami navyše.
Som zakladateľkou blogu. Mám rastúcu fanpage na Facebooku: Chudnutie s radosťou, ktorá má v tomto momente 3 475 fanúšikov.
Rozhodla som sa Facebook používať preto, lebo dnešná doba je doba internetu. Jednoznačne treba isť tam, kde sú zákazníci a to je Facebook. Facebook je obrovská sila, ktorú si ešte veľa ľudí neuvedomuje.
Ja som sama v minulosti využívala starý, klasický spôsob, aby sa o mne potenciálni klienti dozvedeli. Boli to rôzne letáky, ankety, promoakcie … .
Zistila som, že Facebook má obrovský dosah. Je skvelé mať klientov aj zo zahraničia, ale v podstate tam nemusíte byť. 🙂
Pomáha mi v tom, že môžem na základe správnych stratégii na Facebooku pomáhať viac ľudom a viac ľudí sa o mne dozvie. Buduje mi značku odborníka v mojej oblasti a tou je chudnutie.
Aké výsledky prináša??
Denne sa mi v priemere ozvú 3-5 potenciálni klienti, či už zo Slovenska alebo zo zahraničia. Sú to ľudia, ktorí ma už dlhšie sledujú a v nejakom okamihu potrebujú pomôcť s chudnutím alebo sú to ľudia, ktorí náhodne (aj keď náhody neexistujú) „zablúdia“ na moju fanpage a napíšu mi.
Vždy na začiatku týždňa si k tomu sadnem na cca 3 hodinky. Naplánujem a pripravím príspevky na celý týždeň. Beriem to už ako rutinu. Počas týždňa už iba odpovedám na komentáre a súkromné správy.
Aby sa aj moji priatelia dozvedeli v čom im môžem pomôcť, využívam osobný profil. Samozrejme nezahlcujem ho iba mojim biznisom, to by som poniektorých naštvala. 🙂
Robím v podstate to, čo ma Martin naučil v kurze FB naruby. Pridávam príspevky z mojej oblasti, v ktorej podnikám. Občas tam „hodím“ aj niečo z osobného života. Potom niečo, čo ma vystihuje a to je zväčša motivačný citát, ktorý ma zaujme.
Ďalej využívam fanpage, odkiaľ mám najviac zákazníkov. Na fanpage mi beží aj reklama z hruba raz – dvakrát za dva týždne. Fanpage prepájam aj s osobným profilom, aby ma ľudia vnímali aj tam, aj tam. 🙂
Takisto využím aj skupiny. Mám dve: jedna je uzavretá, kde mám iba klientov, ktorí sú v programe chudnutia. Je to skvelý nástroj na komunikáciu s nimi. Druhá skupina je verejná.
Keby mi niekto pred nejakým časom povedal, že budem na Facebooku robiť veci, ktoré robím teraz, tak by som sa poriadne pobavila. 🙂
Za toto všetko vďačím Martinovi Mažárovi a jeho kurzu FB naruby. Kurz bol pre mňa úplne zlomový v mojom podnikaní. Bola som absolventkou kurzu, kde nás Martin učil krok po kroku, ako pracovať s Facebokom, aby nám prinášal ovocie, v podobe spokojných a nadšených zákazníkov.
Kurz FB naruby ma presne naučil ako pracovať s osobným profilom, čo tam pridávať a čo naopak vôbec nie. Naučil ma, ako nenásilne dávať o sebe vedieť. Naučil ma, ako si založiť fanpage. Za toto všetko naozaj ĎAKUJEM.
Pamätám si presne ten čas, bolo to tesne pred Vianocami, rozmýšľala som, mám isť do toho, nemám isť do toho. Našťastie vyhral vo mne ten víťaz. Bola to naozaj skvelá investícia do môjho podnikania.
Príspevky pridávam na môj osobný profil každý deň. Na fanpage dvakrát denne jeden doobeda a druhý vždy večer o 8 hod. Prečo? Aby ľudia stále videli, že žijem a som tu, aby som im pomohla.
Najväčšou chybou je, keď ľudia podnikajú v nejakej oblasti a vôbec nevyužívajú Facebook na to, aby sa aspoň ich priatelia dozvedeli v čom sú odborníci, v čom im môžu pomôcť. Pridávajú príspevky, ktoré vôbec nesúvisia s tým, v čom podnikajú. Takto zbytočne prichádzajú o stovky potenciálnych klientov. To je z môjho pohľadu obrovská chyba.
Priznám sa, aj ja som v minulosti robila takúto chybu. Bola som na Facebooku viac mŕtva ako živá. To je už minulosť. Vďaka kurzu FB naruby sa mi biznis otočil na RUBY. Začo naozaj ďakujem.
Tento:
Vtedy som si uvedomila nekonečnú silu Facebooku. Príspevok som pridala 24.01.16 a ani som netušila, že dosiahne 121 komentárov a 4 291 dosah. Podotýkam bol to neplatený príspevok.
Potom platený príspevok, respektíve to bolo video, ktoré malo dosah 7 737 a 3 000 pozretí:
Takže po prvé: Jednoznačne sa to najprv naučiť robiť správne, bez toho to nepôjde.
Po druhé: To čo sa naučíte dávať do praxe. Potom už iba trpezlivosť, vytrvalosť, akcia a stále dookola. Zrazu sa otočíte a po roku vás ľudia vnímajú ako odborníka v danej oblasti. Ľudia vám píšu, volajú, že potrebujú od vás pomôcť, poradiť.
Je to skvelý pocit, keď miesto toho ako „naháňať“ klientov, zrazu vás klienti sami oslovujú. Chcú využiť vaše služby. Je to pocit na nezaplatenie.:) Toto všetko by som nezažila, keby som pred dvoma rokmi neabsolvovala Martinov kurz FB naruby.
Jedna rada??? Jednoznačne začať publikovať príspevky, ktoré sa týkajú oblasti, v ktorej pôsobia. Striedať ich raz biznis príspevky a raz súkromne príspevky. A predsa ešte jedna rada robiť to pravidelne. Nie týždeň ani dva, ale stále dookola. 🙂
Určite by som začala už pred 6 rokmi pracovať s Facebookom, nečakala by som už ani minútu.
Evka, ďakujem pekne za rozhovor. Verím, že tvoje odpovede mnohých ľudí budú motivovať k tomu, aby začali využívať Facebook a ostatné sociálne siete na získavanie klientov ako ty. Držím ti palce a prajem veľa úspechov.
Pokiaľ sa vám rozhovor páčil, dajte mu páči a zdieľajte ho zo svojimi priateľmi.
Pokiaľ máte nejakú otázku na Evku alebo mňa, tak ju pridajte do komentárov. Veľmi radi vám ju zodpovieme.
Jsem už starší pán v důchodu, ale stejně mne těší pracovat pro lidi a být jim prospěšný. Facebook jsem si sice založil, ale nijak zvlášť kromě prohlížení jej nevyužívám. Jak jsem řekl jsem starší pán a učení nových věcí je někdy složité, případně vyžaduje mnoho opakování.
Zabývám se ochranou majetku pro případ krizí a to tím, že nabízím klientům zapojení do nákupu investičního zlata a stříbra a zároveň jim nabízím možnost postupného nákupu (spoření) stejně jako např. ve stavebním spoření.
Dobrý den Martine,
velice mě nadchlo jak Eva mluví o Faceboku jak se jí daří.Ráda bych taky toho využila, ale nevím, jestli je to i pro mě.Já pracuji jako optik ve firmě OptikDoDomu.Máme optiku jako každá jiná, ale s tím, že přijedeme za klientem domů a on si v klidu vybere brýle.Brýle máme o polovinu levnější, protože dohlížíme sami na výrobu a nikde jinde se naše obruby neprodávájí.Není to moje firma, ale baví mě tato práce a ráda bych ji rozvíjela, protože v ní vidím smysl.Je to tedy i pro mě, abych měla porfil na Faceboku.Děkuji za odpoděď, hezký den přeji, Renáta
Dobrý deň Renáta, áno využívanie fanpage na Facebooku je aj pre vás. Je to aj kvôli tomu, že dnes už vyše 2000 000 Slovákov a 4 000 000 Čechov sú na Facebooku a to treba využiť. Stále viac ľudí sa rozhoduje pre nákup vďaka internetu a na druhej strane veľmi málo obchodníkov venuje seriózne Facebooku svoju pozornosť. A to je obrovská šanca pre vás, nehovoriac tom, keď máte kvalitný produkt.Držím palce a prajem veľa úspechov 🙂