Ako USADIŤ KLIENTA na obchodnom stretnutí, aby ste si ZVÝŠILI ŠANCU, že predáte

Darí sa vám predávať?

Často sú to maličkosti, ktoré majú vplyv na to, či klient kúpi alebo nekúpi. Jednou z takýchto maličkosti je spôsob ako usadíte klienta na stretnutí.

Zdá sa vám to neuveriteľné?

Aj mne sa to zdalo, dnes však klienta neusadím iným spôsob, než tým, ktorý odporúčam v tomto videu.

Pozrite si video, v ktorom sa dozviete, ako usadiť klienta, aby ste si zvýšili šancu na úspešný predaj.

[Video] Ako usadiť klienta na obchodnom stretnutí

Obchodné stretnutie pozostáva z veľa maličkostí, každá z nich môže rozhodnúť o tom, či klienti kúpi alebo nekúpi. A spôsob ako usadíte klienta je jednou z nich.

Aké iné maličkosti majú podľa vás vplyv na úspech pri predaji? Napíšte svoj názor do komentárov pod videom.

Ak sa vám video páčilo, dajte mu páči sa mi a zdieľajte ho so svojimi priateľmi.

P. S. Okrem článkov a videí, ktoré pre vás zdarma pripravujem, vám pomôžu aj moje kurzy, kde nájdete komplexné know how, ako zvýšiť vaše predaje. Zoznam všetkých kurzov nájdete tu.

Martin Mažár je mentor, ktorý pomáha expertom, koučom a online podnikateľom budovať stabilné a vysokozárobkové podnikanie. Učí ich, ako využiť silu e-mailovej databázy, kvalitného produktového portfólia a predajných kampaní — aby si vedeli systematicky plánovať svoj príjem a splniť si sny. Je autorom programov ako Rekordná kampaň, 10-tisícová e-mailová databáza a 60-minútová predajná stránka. Viac o ňom nájdeš na martinmazar.sk.

Komentáre
  1. Nikoleta píše:

    Dobrý deň, pán Mažár. Nedávno som náhodou objavila Vašu stránku a jej obsah je naozaj veľmi zaujímavý. Keďže pracujem síce v predaji, ale v inom sektore, ako finančný, musím si niekedy tieto rady pretransformovať na môj obchod. Tak isto toto video s usadením je veľmi zaujímavé. Ja to tak robievam podvedome, vždy sa snažím posadiť vedľa klienta. Ale prosím Vás, neberte to zle, ale skúste sa trošku pozrieť na vašu výslovnosť, pretože ten lavák mi úplne odpílil uši. Je to ľavák. Dokonca aj mäkčeň sa tam píše. Prosím, skúste to spraviť pre našu slovenčinu 🙂
    Ďakujem a veľa úspechov Vám prajem.

  2. václav píše:

    Dobrý večer. V minulosti som sa aj ja snažil upozorniť Martina, nech si dá vo svojich príspevkoch pozor na SJ. Ďakujem Nikolete, že nie som sám v tomto snažení. Je predsa rozdiel, či podávam klientovi „lavicu“ alebo „ľavicu“. Samozrejme, že očakávam aj negatívne reakcie typu: „čo tam záleží na SJ, hlavná vec. že som dobrý predajca“. Múdry človek sa zvyčajne zamyslí nad spätnou väzbou a zváži, či môže niečo na sebe zmeniť, alebo bude bohorovne trvať na svojom. Nevnucujem svoj názor, len sa vyjadrujem a to ma teší, že po rokoch „totality“ mám právo povedať svoj názor. A ešte k tomu sedeniu, existuje aj spôsob, keď sedím „za rohom stola“. Chce to však trochu praxe, aby som odhadol, čo je klientovi prijateľnejšie a nebude prekážkou v uzatváraní obchodu. Lebo keď budem trvať na odporúčanom „usadení“ klienta, môžem prísť o úspešný záver. Držím však palce Martinovi za jeho skvelé nápady a odporúčania. Si naozaj dobrý.

  3. Dagmar píše:

    zdravím, už roky sa snažím sedávať ako bolo vo videu, ešte by som pridala 1 pripomienku. klient by mal sedieť chrbtom ku dverám, aby ho nerozptyĺovali prichádzajúci ľudia 🙂

  4. Peter píše:

    Zaujimave, z psychologickeho hladiska mi uz velmi davno bolo poradene ze clovek musi mat za sebou pevny bod! Ako nahle su tam dvere, alebo akakolvek moznost sa k cloveku priblizit zozadu, prechadzaju tadial ludia, tak clovek nebude vpohode. Potrebuje vidiet na priestor v ktorom sa nachadza aby sa citil byt v bezpeci 😉

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

  • Stiahni si zdarma:
    10-minútový plánovač príjmov

    Za 10 minút si naplánuješ, koľko chceš zarobiť a zároveň aj ako na to.

    Stiahnuť plánovač

  • Kto som

    Učím expertov, ako systematicky zarábať online cez emailovú databázu, produktové portfólio a predajné kampane.

    Viac ako 50 000 ľudí prešlo mojimi kurzami. Klientom som pomohol zarobiť cez 30 miliónov eur.

    Viac o mne

  • Reálne výsledky klientov

    Braňo Mráz
    Mentor blahobytu
    „Za 6 mesiacov sme vďaka kampani predali 19 high-ticket členstiev a zarobili 111 500 €.“
    Braňo Mráz
    Simona Chicevič
    Expertka na výchovu detí
    „Zo 17 kontaktov na 20 000 a viac ako 1000 nových klientov za rok.“
    Simona Chicevič
    Jarka Hritzová a Juraj Freyer
    Výživoví mentori
    „Webinárový automat nám každý mesiac prináša stabilné príjmy bez naháňania.“
    Jarka Hritzová a Juraj Freyer

    Zaujali ťa tieto výsledky?

    Klikni sem a pozri si ďalšie príbehy klientov. Možno medzi nimi nájdeš presne to, čo potrebuješ aj ty.

    Programy